piątek, 8 listopada 2013

Znów długi weekend!

Jak się cieszę, znów trzy dni wolnego!!! 
Jedziecie gdzieś na ten czas? Ja jadę do babci, no i oczywiście nie zabraknie znajomych ^.^ 
Jutro o 10:00 idziemy na miasto ^^ jeszcze nie wiemy po co, ale idziemy :3 
No i w końcu zobaczę mojego kota :**
Jeszcze Wam nie mówiłam, ale na jakiś czas jest u mojej babci ponieważ moja mama nie może go zabrać do Londynu, ale pojedzie tam już na święta ^.^

Łapcie moją fote z wakacji (właśnie z tamtąd gdzie jadę): 

Piękna jestem co nie? xD 


Pozdrawiam, Werka

2 komentarze:

  1. Ja to nie trzy dni a 4 od piątku już w domu ,a to przez chorobę.
    Niestety nigdzie nie jadę ,mam leżeć w łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :c Trochę smutno, bo jest jak spędzić ten czas. Jednak u mnie pada i też będę siedzieć w domu :c

      Usuń

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!