środa, 13 listopada 2013

Dobry czy zły?

Ech, dostałam dziś 2 z wf-u bo mieliśmy pin-ponga, a w Warszawie go nie miałam :C
I pani stwierdziła, że to mój problem. Ale ona jest czasem wkurzająca! 
No i nie miałam dziś połowy książek :/ Więc dostałam minusy. 

Ale po szkole wpadła do mnie Nikola, jako pierwsza z nowej klasy u mnie w domu ^^ W piątek też przyjdzie, ale będzie też Ania :) 
Tańczyłyśmy na PS3, wygłupiałyśmy itp. 

Gdy wróciła Basia przyniosła mi paczkę od mamy z Londynu ^.^ Czekałam na nią od tygodnia! 
W środku była gazeta- TOP of POPs w której były kosmetyki, słodycze, karty i taki zestaw do robienia bombek :3

Zawartość paczki :3


Ps.Potem Wam dam zdj., ale teraz mi internet w komórce nie działa :C 


Pozdrawim, Werka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!