wtorek, 5 listopada 2013

Mój kot ^^

Dziś już był jeden post, ale miałam taką potrzebę napisania kolejnego ^^
Ten jednak będzie o....
MOIM KOTKU! :3

Nazywa się Biscuit i mam już go od czterech lat. 
Dostałam go gdy miał trzy miesiące.

Biscuit tuż po przebudzeniu drugiego dnia u nas :) 

Był, i nadal jest taki nieporadny :** 
Uwielbia wchodzić do toreb po zakupach itp. 



Malutki Biscuit w papierowej torbie. 

Duży Biscuit w torbie ;)



Biscuit na wakacjach :D


Mój kot, zawsze tak leży, bo się ślizga na podłodze przez swoje włochate nóżki :3

Biscuit i chomik-najlepsi przyjaciele



No, to na tyle z takich ciekawostek o moim kocie :)
Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten wpis i zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga :)

Pozdrawiam Wera

2 komentarze:

  1. Jaki kochany *__*


    zapraszam http://noothingisperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!