poniedziałek, 18 listopada 2013

Gotowy decoupage *.*

W końcu skończyłam! Jejeu, jak trudno było to wszystko powycinać :/ No, ale jest!
Zrobiłam to tak jak podpowiedziała mi koleżanka, papier, który kupiłam smarowałam białkiem (już wycięte wzory, gotowe do przyklejenia) i przyczepiałam do organizera. 
Jak skończyłam całość popryskałam lakierem do włosów, aby się nie odkleiło. 

Niektórzy ludzie (czytałam na różnych forach) mają specjalne lakiery, farby itp. do decoupag'u. 
Ja jednak nie wiedziałam czy mi wyjdzie, więc nie chciałam kupować tych rzeczy, po za tym nie są one najtańsze i wybrałam domowy sposób. 
Chciałam to jeszcze pomalować przed przyklejeniem pękającą farbą, ale zapomniałam jej kupić (cała ja)  xD

Stwierdziłam jednak, że takie prezenty z decoupag'u będą dobre na święta, więc jednak pofatyguję się do sklepu aby zakupić te wszystkie farbki  i w ogóle...

Efekt końcowy




Pozdrawiam, Werka




2 komentarze:

  1. bardzo ładnie ci to wyszło ten organizer kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wszystko kupiłam w empiku (długopis, dwa brystole, decoupage, organizer i klej do ścian).
      :)

      Usuń

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!