niedziela, 3 listopada 2013

Podsumowanie długiego weekendu :)

Lubię długie weekendy, bo są długie i się w niektóre dni nie chodzi do szkoły co mi najbardziej odpowiada. ;3
W piątek wieczorem pojechałam do dziadków i tam siedziałam do dziś. Było fajnie, bo mogłam pobawić się z Sabą (psem). 
Oprócz tego musiałam przeczytać niezbyt ciekawą lekturę i odrobić lekcję. :/


Też się trochę wynudziłam, bo jest nie fajna pogoda i nie mogłam nigdzie wyjść. 

No, a jutro znów do szkoły :c Na szczęście zaczynam o 8:55 więc będę mogła troszkę dłużej pospać :D



Saba :**




Pozdrawiam, Werka 







4 komentarze:

  1. Nie chce się do szkoły? Mi też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jutro szkoła jak mi sie nie chce :<
    chciałabym żeby znów były wakacje ;)
    pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, wakacje są wspaniałe ^^ najbardziej lubię, to, że poznaje się fajne osoby :3
      Wpadnę na twojego bloga :)

      Usuń

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!