piątek, 22 listopada 2013

Moje ulubione piosenki :*

Prosił mnie ktoś o listę moich ulubionych piosenek, a ja obiecałam, że zrobię, a więc nadchodzą. UWAGA nie są one w kolejności od najlepszej do najgorszej, wszystkie wymienione piosenki uwielbiam!


  • Pezet- Miejski Sound
  • Pezet- Slang 2
  • Florence and the Machine- Spectrum
  • Avicii- Wake me up
  • Macklemore & Ryan Lewis- Wings
  • Macklemore & Ryan Lewis- White Walls
  • Macklemore & Ryan Lewis- Irish Celebration 
  • Macklemore & Ryan Lewis- And we danced 
  • GrubSon- Zacieszacz 

Ech, mogłabym jeszcze tak wyliczać, ale chyba zanudziłabym Was na śmierć xD 
Jak pewnie zauważyliście uwielbiam Macklemore'a, miałam być nawet na jego koncercie, ale nie wypaliła :c

Ps.Proszę o zrozumienie, że wy możecie nie lubić tego co ja i proszę nie komentować w stylu ,,weź to jest głupie, nie lubię tego" , bo każdy ma swój gust! 

Pozdrawiam, Werka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!