niedziela, 17 listopada 2013

Moje małe zakupy ^.^

Byłam dziś w empiku, ponieważ potrzebowałam organizer na biurko. 

Znalazłam, to czego szukałam. No może nie do końca, ale jestem zadowolona. 
Organizer kupiłam, zwykły drewniany, ale ozdobie go decoupage w panterkę :)
Kupiłam jeszcze kilka rzeczy z po za mojej listy :) 
Stwierdziłam, że fajnie by było mieć kawałek ściany w zdjęciach, a więc kupiłam dwa duże czarne brystole i specjalny klej do ścian. Te dwa brystole przyczepię na jednym z wybranych kawałków ściany, a na to co jakiś czas będę przyczepiać zdjęcia. 

Po za tym dostałam (wybrałam sobie, pytając Basię, praktycznie błagając o kupno) długopis z końcówką do pisania na telefonie :3
Szukałam takiego od dawna, więc z tego chyba cieszę się najbardziej :3

Po powrocie do domu (teraz jestem u babci) zrobię zdjęcia rzeczy, które kupiłam (może organizer będzie już gotowy ^^ , a mój pomysł na ścianę też, chociaż w to wątpię i zrobię to pewnie jutro :c )

Pozdrawiam, Werka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!