wtorek, 28 stycznia 2014

Muzyczne ,,KITY"-Natasza Urbańska-Rolowanie

UWAGA!
Przed obejrzeniem klipu skonsultuj się z lekarzem, lub dilerem, gdyż teledysk niewłaściwie odebrany może zagrażać twojemu życiu lub zdrowiu =D


No, to macie jeden z ,,hitów".
Zrozumieliście coś z bełkotu Nataszy?
Tak...Ja też nie, więc dla ułatwienia Wam zrozumienia tego ,,tekstu z głębokim przekazem" wklejam wam tekst:

Wielki mi big deal
After czy before
Podniósł mi się flow
Face demolation* [przekręcone słowo demolition?]

Weź mnie na dancefloor
Zrobię ci hardcore
Tamten to asshole
Zero temptation

Mam lajki na fejsie
W realu gubię się
Jestem królową z bajki
Grandmatka [?] truje mnie

Dziary że ho ho
Oldschoolowy Joe
O co come on, no
Nie rób tragetion* [przekręcony, slangowy odpowiednik słowa tragedy?]

Chcę zresetować się
Chcę eksajtować się* [od excite: ekscytować]
Jestem królową z bajki
Grandmatka [?] truje mnie

Rolowanie blanta na backstage’u
Jakaś soda jakiś juice

Come on

W realu gubię się
Jestem królową z bajki
Grandmatka [?] truje mnie


Zastanawiam się, dlaczego co drugie słowo w tekście jest po anielsku...
No i czym jest ta ,,grandmatka"? 

No, to na tyle, ogólnie nie wiem czemu miał służyć utwór jak i jego teledysk, zdania są podzielone.
Osobiście myślę, że może Natasza myślała, że imitując ten młodzieżowy polsko-angielski slang chciała się odmłodzić?
Tego nie wie nikt...




2 komentarze:

  1. Masakra... jaka ty jesteś głupia, zamknij bloga. Nie nadajesz się do tego. Komentujesz czyjś śpiew choć sama lepiej napewno nie śpiewasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chodzi mi o wokal, ale o całość, najbardziej o tekst i teledysk -.-
    Moze lepiej nie spiewam, przyznam, ale jakbym miala juz cos robic, robilabym to fajnie i porządnie -.- xDD

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!