sobota, 4 stycznia 2014

Moje Nowo Roczne postanowienia

No, 2014 trwa już 4 dni!

Ogólnie w samego sylwestra nie miłam postanowień noworocznych, to jednak nadeszły one do mnie dziś (nigdy nie jest za późno) :D
Jako pierwsze, i chyba najważniejsze:
Uprawianie sportów.
Przyznam się przez ten rok szkolny odpuściłam sobie, z powodu wyjazdu itp.
Ale nadszedł czas to zmienić!
Nie ma tu u mnie taniców które dorównałyby zajęciom w Buffo, więc ten sport wykluczam.
Pozostają mi konie, no i niedługo idę tak na próbę na trening siatki w mojej szkole.
Przyznam się, grać nie potrafię, no ale próbować można ;)
Drugie postanowienie jest związane z nauką.
Testy już tuż, tuż, no, a fajnie byłoby załapać się do fajnego gimnazjum czy jak to tam w Anglii się nazywa.
Więc co dziennie postaram się poświęcić godzinę więcej nauce (zaczynam od wtorku).
:D
To są takie ważniejsze postanowienia, ale mam jeszcze drobne:
Więcej czasu postaram się spędzać ze znajomymi.
W końcu pójdę do kosmetyczki naprawić moje paznokcie (mają nie fajny kształt :/ )
Będę dbać o dietę.

A Wy jakie macie postanowienia noworoczne? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!