piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki-Wszystkiego najlepszego kochani!

No, w końcu mam możliwość dodać post, po dość długiej przerwie. 

Dziś związany z aktualnym świętem-Mikołajkami ^.^ 
Lubię ten dzień, nie tylko ze względu na prezenty, lubię Mikołajki w tym roku, bo są w piąteczek :) No, a w ten dzień po 13:25 zaczyna się weekend, który w prostu uwielbiam. 

Pewnie większość z Was coś dostała, jakiś drobiazg. 
Ja dostałam takie fajne włochate kapcie oraz nową bransoletkę :D




Po za tym, u nas na pomorzu strasznie wieje, i dziś ciężko było nawet z parkingu do szkoły dojść, bo się ślizgałam ;) 
Ogólnie w szkole praktycznie wszyscy nosili takie czapki mikołaja xD Śmiesznie to wyglądało, jak na holu chciałam kogoś znaleźć i praktycznie nie mogłam w tym tłumie czapek :D 


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! 
Pozdrawiam, Werka




2 komentarze:

  1. Śliczne butki :)
    Obserwacja za obserwację?. Napisz odp. na moim blogu
    Zapraszam : http://justaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) wpadnę, wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło jak skomentujesz :)
Jeśli masz pomysł na kolejny post, pisz!